Saturday, January 3, 2009

Dum Tek Tek Hakkinda Ne Dediler

Olumlu eleştiriler

Akis (Yunanistan): Mükemmel bir seçim. Yunanistan’dan komşumuza, tebrikler ve Moskova’da başarılar.

Never Cry: (İngiltere): Bravo, bravo, bravo Türkiye

Kivar (İspanya): Şarkıyı ve Hadise’yi çok sevdim. İspanyalıyım ve yarışmada Türkiye’yi desteklemek için oy kullanacağım. Türkiye, ilk 10 içinde yer alır.

“Adir (İsrail): Bu şarkı tamamdır. İyi şanslar Türkiye

Ayka (Hırvatistan): Mükemmel şarkı, bravo Türkiye. Melodiler gerçekten Türk işi, muhteşem

Solanj (Fransa): Özür dilerim Yunanlılar ama bu şarkı çok güzel

Harel (İsrail): Mükemmel şarkı. Çok iyi yerlere gelecek. Belki de kazanacak

Paul G. (İngiltere): Türkiye’den ilk 10’a girebilecek çok cazip bir şarkı. Bence, Moskova’daki yarışmada çok ilgi çekecek. Bol şanslar Türkiye

Tylar A. (Danimarka): Çok hoşlandım, özellikle ‘düm tek’li bölümden

Mermaid (Hollanda): Bence mükemmel. Bu ritimlerle dans edilir. Kareografilerde yapılacak ufak değişiklikler her şeyi daha mükemmel kılar.

Olumsuz eleştiriler

Same Sky (Belçika): Güzel bir şarkı değil ama eğlenceli. Eklemeler yapmazsa Kenan Doğulu’nun derecesini yakalayamaz

Tomasz (Polonya): Çok doğudasınız. Letonya’yla birlikte elenirsiniz

LM1 (İsveç): Bu bana, baştan sona nefret ettiğim ‘Shake it up şekerim’i hatırlattı.
Türkiye’den ve Hadise’den daha iyisini beklerdim

Stelios Evens: (Yunanistan): Eurovision’a uygun değil. Danslar da modern değil

Fabio Deluca (İtalya): Bu şarkı iğrenç. Kesinlikle derece yapamaz

Thefillos (Yunanistan): ‘Shake it up şekerim’i hatırlattığınız için teşekkür ederim. Arnavutluk’un şarkısından daha iyi, şimdilik

Lithuania 09 (Litvanya): Doğunun geleneksel berbat şarkılarından biri”

Miguel D. (Portekiz): Sesler, ‘Every Way that I Can’ ile ‘Shake it Up Şekerim’in karışımı gibi. Ben bu şarkıyı daha önce duydum.

Konstantinos (Yunanistan): Bütün Yunan halk şarkıları, Hadise ve Sertab Erener’in şarkılarından daha iyidir. Türkiye’den daha iyisini bekliyordum.

Emperio Armani (İtalya): Beklenilen kadar güzel bir şarkı değil. Ama daha çok yeni. Önümüzdeki aylar içerisinde geliştirilebilir.

***

kaynak : Ender TÜRKKAN / DHA

No comments:

Post a Comment

 
Clicky Web Analytics