Wednesday, January 7, 2009

Hadise - Düm Tek Tek , Eurovision 2009 Turkey Entry



Lyrics

baby you're perfect for me
you are my gift from heaven
this is the greatest story of all times
we met in like in a movie
so meant to last forever
and what you're doing to me
feels so fine

angel i wake up
and live my dreams
endlessly
crazy for you

can you feel the rhythm in my heart
the beats going düm tek tek
always out it like there no minute
feels like there's no way back
can you feel the rhythm in my heart
the beats going düm tek tek
always out it like there's no minute
feels like there's no way back

baby i read all answers
in your exotic movements
you are the greatest dancer of all times
you make me feel so special
no one can kiss like you do
as it is your profession
feel so fine

angel i wake up and live my dreams
endlessly
crazy for you

can you feel the rhythm in my heart
the beats going düm tek tek
always out it like there no minute
feels like there's no way back
can you feel the rhythm in my heart
the beats going düm tek tek
always out it like there's no minute
feels like there's no way back

can you feel the rhythm in my heart

can you feel the rhythm in my heart
the beats going düm tek tek
always out it like there no minute
feels like there's no way back
can you feel the rhythm in my heart
the beats going düm tek tek
always out it like there's no minute
feels like there's no way back

always out it like it no minute
feels like there's no way back
always out it like there's no minute
feels like düm tek tek

44 comments:

  1. İşte bu, Sözler Mükemmel, Müzik Mükemmel, Hadise Zaten Mükemmel. Eurovision 2009 bekle Türkiye geliyor. 2010 Eurovision yarışması burada olacak bundan, kendimden, HAdiseden %100 eminim. Sevtap erenerin şarkısından bile mükemmel. İşte bu diyorum. 10 numara şarkı varsa itirazı olan gidip atlasın boğaz köprüsünden yormasın bizi....

    ReplyDelete
  2. :))
    Fatih okadar güzel şeyler söylemişsin ki itiraz etmek ne mümkün.
    mutlaka hadise yarışmaya kadar ufak tefek değişikliklerde yapacaktır şarkıda.. görücüye erkenden çıkarmasının nedeni de bu zaten daha 5 ay var;)
    hep destek tam destek.

    this is unbelievable!!!

    ReplyDelete
  3. yanindaki danscilari acilen degistirmeli gerisi kolay.
    zaten birinci olacaz

    ReplyDelete
  4. "Fındık kurdu" gibi kız fakat bu sözler tam Hadisi'ye göre yazılmış..
    sözlerlede acayip güzel..
    Yarışmaya kadar daha çok değişiklik yapılır karaografeide değişir sanıyorum ama göbek açık kalsın dmi?:)))

    ReplyDelete
  5. kalsın kalsın göbek açık kalsın tabii :P

    here is the 2009 eurovision content winnerrrrr

    ReplyDelete
  6. bu arada şarkının kaliteli videosunu indirmek isteyen varsa burda youtubedakinden çok daha kalitelisini paylaşıyorum (by the way if you want download this song's quality video clip i share much better than youtube)
    http://rapidshare.com/files/178751177/Eurovision.09.-.Hadise.-.Dum.Tek.Tek.rar

    bu da mp3 versiyonu (and this is mp3 version)
    http://rapidshare.com/files/178729733/Hadise_-_D_m.Tek.Tek_-_Eurovision.2009.rar

    ReplyDelete
  7. tesekkurler gurol.
    duyarlılığın beni mutlu etti ;)

    ferhanca muhtemelen değişiklik yapılır bence harika bir sunumla katılacak yarışmaya...

    yeter ki bizler de bu şekilde yabancılara şarkıyı tanıtabilelim...

    ReplyDelete
  8. Süper kız süper. herşeyi boşverelim fıkır fıkır haliyle bile iyi bi derece yapar gibi geliyor=)

    ReplyDelete
  9. bir önceki post yanlışlıkla silindi şarkıyı çok orjinal bulmasamda yarışma konseptine uygun

    ReplyDelete
  10. no minute mi
    no limit mi sanki limit gibi geldi bana da...

    Hadise muthis...isterse sonuncu olsun bence cok basarili olmus...

    ReplyDelete
  11. sozleri kendinin yazdigini okumustum bi yerde de muzik kime ait merak ettim..

    ReplyDelete
  12. limit gibi çıkıyor ama minute olması lazım çünkü kafamda limit diye ekledim bi anlam çıkmadı bana göre.

    bu arada paylaştığım rapid linklerinden indiren oldumu merak ettim

    ReplyDelete
  13. getback;
    bildiğim kadarıyla müziğin kime ait olduğu henüz açıklanmadı. sözleri de kendisi yazmış öyle bir söylenti var ama resmi bir açıklama yok!

    gurol;
    verdiğin linki video olarak ekledik teşekkürler ;)

    ReplyDelete
  14. İçimden geldi site için Banner yapıyorum...

    ReplyDelete
  15. çok teşekkürler Fatih.
    merakla bekliyoruz.

    ReplyDelete
  16. oooo video ayna gibi olmus.kral olmuş.
    devamlı güzelleşiyor blog hadi hayırlısı

    ReplyDelete
  17. blog ile ilgilenen arkadaşlar msn e eklesinler yolluyorum. okkabaz@hotmail.com

    ReplyDelete
  18. fatih tebrikler banner güzel olmuş :aklis

    ReplyDelete
  19. gürol görüntü senin videon sayesinde ayna gibi oldu. sağolasın.

    fatih banner için teşekkür ederiz. harikulade.

    ReplyDelete
  20. rica ederim...
    hiçbiyerde görmediğiniz fotoları içinde hadisenin kendi myspace adresi
    http://www.myspace.com/hadiseacikgoz

    blogu da süsler hadisenin güzel fotoları bi bakının isterseniz.

    ReplyDelete
  21. go hadise go turkey!

    ReplyDelete
  22. Beğendiğinize sevindim bu acele ile olmuş bi banner ama Daha güzelini yapıcam buraya. On numara bişey olcak. Aynı Hadisenin kendisi ve Şarkısı gibi (:

    ReplyDelete
  23. destekleriniz için teşekkür ederiz arkadaşlar;)

    hep destek! tam destek..!

    ReplyDelete
  24. Güzel bir blog. Umarım daha da gelişir ...

    ReplyDelete
  25. güzel şarkı...hadise de tek eleştirim şarkının tek düze olması

    ReplyDelete
  26. seneye örovizyona ben katilacagim icin ve hadise hanimi sevdigim icin, bir destekte benden...mesut demir ve htc benim arkadaki danscilarim olsun ve ben saclarimi ordan oraya savururken arkamda takla atsinlar - evet bence türkiye bizimle gurur duyacak...bir zahmet duysun!

    ismail yk belamizi vermesin ve bizi sevmeyen cankan gibi giyinsin...daha kötü birsey gelemez insanlarin basina cünkü!

    mutluyuz...hadise sarki söylüyor ondan mi bilinmez - ama türküz ya...birde ondan mutluyuz!

    ReplyDelete
  27. şarkı sözlerinde yanlışlık var bence... ben dinlerken "always out it like there no minute" demiyor ki... bunun yerine "always louder like there is no limit" diyor ki zaten mantıklı olanda bu... bu haliyle makes a sense! yani bi anlamı var butunluk olarak. kesinlikle always louder like there is no limit yani "sanki sınırı yokmus gibi daima daha da gürültülü" diyor...

    ReplyDelete
  28. mükemmel şarkı bencede kesinlikle birinci olmalı rakipleri izlediniz mi bilmiormm ama eger izlediyseniz bin şahit ister rakip demeye:D:D:D
    aayrıca bu şarkı tüm ülkelerde destek alıyor...
    kesinlikle birinci olacak...tabi daha iyi bir kareografiyle...

    ReplyDelete
  29. KAREOGRAFİDEKİ EKSİKLİKLERİ SAYMAZSAK KUSURSUZ AYRICA ŞARKININ VE HADİSENİN KALİTESİDE ORTADA...
    BİRİNCİLİK BEKLİYORUZ BENCE ÇOK BAŞARILI...

    ReplyDelete
  30. slm bence sarki cok guzel kendisi zaten guzel sadece acil bi sekilde danscilarini degistirmesi gerek ozaman daha da guzel olur bence ve azicik daha kivirtsa daha guzel olur sevgiler

    ReplyDelete
  31. arkadaşlar bugünkü haberlerde bu konuya dair açıklama yapıldı..

    hadise çalınmaya karşıyı orjinal haliyle söylememiş.

    kareografi ve şarkı çok daha iddaalı bir şekilde yarışmaya sokacağını söyledi...

    hiç merak etmeyin ;)

    ReplyDelete
  32. Ben kosovadan kreshnik
    Sarki super, Kosovada calinmaya basladi bile
    icimde bir his birinci olacagiz diyor.
    Aynen sertab erener sarkisini ilk dinledigimde kesin birinci olur demistim, simdki dusuncelerin ayni.

    ReplyDelete
  33. şarkıyı daha da makyajlıcaklarmış, kesin ilk 3 e girer herhalde.

    ReplyDelete
  34. canı gönülden destekliyorum.peki yarışma tarihi bellimi?? onun içinde bloğa bir tarih atsanız .ya da geri sayım aracı falan..:))

    ReplyDelete
  35. bildiğim kadarıyla 24 yada 14 nisan ama yanılıyor olabilirim.

    ReplyDelete
  36. Gerçekten uzun zamandır birinciliği hayal ederken bence sertap erenerden sonra tekrar bu şarkı ile birinci olucaz yürekten inanıyorum.allah hadisenin ve türkiyenin yolunu açsın çok güzel bir şarkı olmuş.zaten tanıtım amaçlı sitemde videoyu oynatıyorum bütün kalbimle destekliyorum.kazanıcaz ve yine tarih yazıcaz :)

    ReplyDelete
  37. Sarki güzel; Hadise güzel..
    TMF-AWARD daki performansini beklioyoruz Hadiseeeee...

    ReplyDelete
  38. sarkinin sözleri "always out it like there no minute" degil. bu cümle ingilizce bile degil ki^^
    "ALWAYS LOUDER LIKE THERE'S NO LIMIT" diyo, anlamiyorsunuz heralde, dimi?
    müzik sinan akcile ayit, söz hadise ve kendi bestecisi

    ReplyDelete
  39. tekrar merhaba yarışma tarihi ne zaman bilmiyorum ama bugün karşıma çıkan bir siteden aklıma gelen fikiri sizinle paylaşmak istedim.tabi yapıp yapmamak size kalmış...http://www.kalanzaman.com/default.asp bu siteden gerekli ayarlamaları yaptıktan sonra geri sayım aracını sayfaya ekleyebilirsiniz diye düşündüm....sağlıcakla kalın..

    ReplyDelete
  40. teşekkürler geri sayım sayacı için. en kısa zamanda gerçek tarihle ilişkendirilip eklenecek. saygılar sevgiler.

    ReplyDelete
  41. merhaba ben derya süpersin canım seni çok begeniyorum

    ReplyDelete
  42. derya hadisenin kendi blogu sandı zahir:D çok güldüm.dur bi de ben deniyim
    hadise bana şu kahve tonundaki göz farını bi yollarmmısın canım kutuya da imzanı at lütfen seni seviyorum öpüyorum yanaklarından hepimiz seninleyiz:D:D
    -Haticecim- (giriş yapmaya uğraşmadım ondan adsızım:(:( )

    ReplyDelete
  43. süpersin hadise.
    öptüm.

    ReplyDelete
  44. A glorious Hadise in Athens!
    Fantastic appearance in Athens arena.
    I wish her good luck.
    Regards from Thessaloniki.
    kostas

    ReplyDelete

 
Clicky Web Analytics